DF200A Kracht en souplesse
De DF200A heeft de kracht en souplesse van een 147 kW (200 pk) 4 cilinder, maar met een extreem laag gewicht en compacte afmetingen. Door het bekende Suzuki Lean Burn Control te combineren met het Suzuki Precision Control, ging niet alleen het brandstofverbruik nog verder omlaag, maar is de opvallend stille DF200A ook uiterst nauwkeurig te bedienen. De DF200AP uitvoering beschikt over het Suzuki Selective Rotation, een instelbare draairichting van de propeller waardoor de buitenboordmotor zowel alleen als in combinatie met een ander motor gebuikt kan worden. Daarnaast is de DF200AP eenvoudig te starten door het Keyless Start System die gelijkertijd functioneert als startonderbreker om diefstal te voorkomen.
Leverbaar vanaf: € 20.499,-
Details
Klik op een tab voor meer informatie
Motortype: | 4-takt multipoint sequentiële brandstofinjectie |
Vermogen aan de schroefas: | 200pk |
Cilinders/opstelling: | 4 in lijn |
Gewicht | L: 223 kg X: 228 kg |
Cilinderinhoud: | 2.867 cm3 |
Staartlengte: |
L = Langstaart: 508 mm X = Extra Langstaart: 635 mm |
Prijs: |
€ 20.499,- (DF200ATL) € 20.999,- (DF200ATX) € 22.749,- (DF200APL) € 23.249,- (DF200APX) |
Bovenstaande prijzen zijn inclusief 21% BTW en exclusief afleverings- en montagekosten. Hiermee vervallen alle voorgaande afgegeven prijzen.
Compleet geleverd inclusief:
Suzuki Precision Control is speciaal ontworpen voor de allereerste 300 pk sterke 4-takt buitenboordmotor van Suzuki: de DF300AP. Het is de eerste Suzuki die gebruikmaakt van dit geavanceerde fly-by-wire versnelling-/gasklepbesturingssysteem en is ook toegepast op de DF200A. Deze state-of-the-art technologie geeft een zeer precieze gasrespons en directer schakelmoment voor de bestuurder. Het digitale signaal gaat via een kabelboom naar de motor, die alle commando's perfect elektronisch afstemt via dit fly-by-wire systeem. Suzuki Precision Control is persoonlijk instelbaar voor een enkele of dubbele besturing. Hierdoor is het mogelijk om meerdere motoren achter de boot te monteren. Dankzij de digitale en analoge tellers is het mogelijk om een extra hoeveelheid aan informatie te tonen, zoals de temperatuur van de motor en het benzineverbruik.
De componenten van de vernieuwde overbrenging zijn dusdanig geoptimaliseerd, dat de specificaties voor zowel reguliere als tegengestelde draairichting gelijk zijn. Zo is de plaatsing van de lagers aangepast en is de behuizing van de overbrenging opnieuw ontworpen. Hierdoor ontstaat een nog betere stroomlijn, vermindering van de weerstand in het water en neemt de duurzaamheid toe. Daarnaast is de motor aan weerszijden voorzien van dubbele waterinlaten, voor een stabiele koeling op hoge snelheid en in ondiep water.
Model | DF200A |
Staartlengte in mm | L: 508 X: 635 |
Startsysteem | Elektrisch |
Gewicht in kg | L: 223 X: 228 |
Type motor | DOHC 16-kleppen |
Brandstofsysteem | Multi Point Sequentiële Elektronische Brandstofinjectie |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud in cm3 | 2.867 |
Boring x slag in mm | 97 x 97 |
Maximum vermogen in kW | 147kW, 200PK/5.800 r.p.m. |
Maximaal toerental in t.p.m. | 5.500-6.100 |
Besturing | Afstandsbediening |
Choke | - |
Inh Oliecarter in liters | 8.0 |
Inh Brandstoftank in liters | - |
Ontstekingssysteem | Volledig getransistoriseerd |
Lichtspoel/wisselstroomgenerator | 12V 44A |
Motorophanging | Shear Mount |
Trimwijze | Power Trim en Tilt |
Overbrengingsverhouding | 2.50:1 |
Schakeling | Vooruit-Neutraal-Achteruit |
Uitlaatsysteem | Door de propeller |
Propellermaten in inches | 3x16x17-27,5 3x16x18,5-24,5 |
Uitrusting:
|
|